Godmorgon!

Godmorgon bloggen!
Haha godmorgon (?) Jag gick inte upp nu om ni tror det ;) Jag har vart vaken i några timmar redan fast jag har inte orkat blogga för ens nu :D Haha idag har jag bara städat och kollat runt på internet efter jacka -.- Har fortfarande inte hittat någon och idag är det sista dagen att inhandla en innan jul, annars måste jag ta det typ den 26 om affärerna ens är öppna då (?);s För sen åker jag uppåt ;)<3 Haha aja, nu ska jag fortsätta städa och sen sitta här igen. Idag är det da'n före da'n före dopparda'n ;D hahaha på torsdag är det julafton =)<3
Aja, men bloggar mera senare, pusshej<3


Kommentarer
Postat av: Panky

min födelsedag ^^

2009-12-25 @ 15:02:36
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim