Andra Avenyn

HejHej!
Skola idag igen, proven gick väl hyffsat, va några frågor som jag inte svara på ;) haha vädret har väl inte var lika bra idag, saknar värmen och solen :( menmen. Efter skolan följde jag med syster ut, fick 100 kr av ett fyllo :D HAHA sen efter det hem och fixa mig, sen mötte jag eve och johanna på bussen, skulle på KU och informationsmöte om ålands resan :D ska bli såååå kul! Menmen nu kollade jag preics klart på andra avenyn, jag vill inte att det ska sluta, är ju bara några avsnitt kvar :'( menmen finns inte så mkt att göra :( aja, nu måste jag plugga lite till spanska glosorna imorrn, sen vet jag inte. Men imorrn är det härliga fredag igen, så vi hörs då! ;)
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim