Bästa dagen imorrn!

HejHej!
Måndag idag igen, fast det är ju snart lov så :) Det har vart fint väder idag också, me liike!<3 Skolan gick väl som vanligt, satt ute alla lektioner, fett skööönt! :D Sen bowlingen, snurrade typ 6 varv snabbt och sen sköt jag och fick strike, de ni! ;) det är status, haha! aja sen hem och käka och kolla på teve och nu sitter jag här och kollar sidor och läser bloggar. Ska snart gå och städa tror jag...det behövs! ;) haha. Skönaste dagen imorrn, alla lektioner innan lunch är inställlda så börjar 12:15 och då har vi bara en lektion sen slutar vi halv 2 då jag ska va med eve tror jag :D aja, skriver mer senare.
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim