FINT VÄDER IDAG

HejHej!
Idag har det vart fint väder ute och varmt också! Höll på att dö i skolan av värmen asså! Men vi ska inte klaga, jag älskar värmen! ;) haha skolan var tråkig som vanligt, sen efter skolan promenerade jag och eve till stan och gick runt och fråga om sommarjobb och kollade på skor :) Sen tog jag bussen hem och gick direkt ut med syster och barnen, tog några bilder också och sen ska madde göra en ny bloggdesign till mig också om hon hinner idag, annars blir det väl imorrn. Menmen den jag har nu är ju lite för julig :D haha men nu ska jag kolla klart på teve och sen gå ut med hundarna, sen ska jag kolla på desperate och cougar town senare :) haha värsta långa inlägget menmen :)
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim