IUP-samtal

HejHej!
Idag har det vart fint väder igen, gilla hårt!

Skolan idag gick finfint, började med svenska, sen slöjd och efter det gick jag och hannah ner till stan och mötte erika och ajla, och mitt knä blev typ cp, höll på att typ ramla ihop mitt på bilvägen :s Gjorde jätte ont :(
 Vi käkade iaf kebab på kebabhouse :D mums! Sen hade vi typ 45 minuter på oss tills vi skulle möta resten av klassen på biblan så vi gick och satte oss vid maren där det hände en liten olycka :D hahahahahahaha!!! Ett "viktigt" papper blåste i vattnet så erika hämtade värsta långa grenen och fiskade upp det, weird ;o haha och snacka om att alla glodde och undrade vad vi höll på med, speciellt när vi garrvade så att hela stan hörde typ :D haha på biologin satt jag, erika och ajla ute i solen och "jobbade", vi satt snarare och ringde runt till folk, vilket va SKITKUL! xD HAHA!  
Efter skolan hade jag IUP-samtal som gick bra, har bra betyg i alla ämnen än så länge ;) haha stolt jag är! haha men nu ska jag kolla på andra avenyn på datan och sen plugga lite till matte provet imorrn. Skriver mer senare kanske, annars hörs vi imorrn.
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim