kramp

HejHej!
Skola idag igen, fast gick hem vid lunch. Hade typ kramp liknande värk i magen, kunde varken sitta elr stå, så efter slöjden gick jag hem. Somnade på sängen med "värmedyna" på magen, sov i några timmar och sen kollade jag på 3 program på teve, sen somnade jag igen i några timmar :D haha men magen är bättre nu iaf, har fortfarande lite ont menmen, finns inte så mkt att göra ;) Blir skola imorrn iaf tror jag, om jag inte vaknar med samma värk igen, då stannar jag nog hemma. Men det blir nog skola ;) haha snart är det fredag och valborg, och snart har vi lov igen, bara nästa vecka kvar ;) Sen 3 veckor till innan sommarlov!! Det gillar vi! (y) Kanske börjar bli dags att börja leta klänning till skolavslutningen snart (?) Tror nog det! Men nu ska jag gå och duscha och sen kolla på andra avenyn klockan 9, efter det blir det lite plugg till matten imorrn och efter det sova och se om värken i magen går över tills imorrn. Men vi hörs mer imorrn.
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim