Misslyckat

HejHej!
Idag är det måndag igen, ganska chill dag. Det va ett filmteam i skolan idag, min klass skulle läsa upp frågor om sexualkunskap typ, så skulle de filma. Och kamerakillen va amerikan, han kom från Los Angeles! :D haha fett coolt ju, jag vill också bo där! ;( menmen en av mina frågor var; Vad ska man göra om ens partner är otrogen? Aja, efter skolan va det bowling, fick ont i huvudet som vanligt, jobbigtjobbigt! Efter det hämtade syster mig coh vi åkte och grilllade, fast det gick inte så bra dåva, vi försökte grilla kött på en engångsgrill :D haha misslyckat!! Så vi åkte hem och käkade istället ;) haha. Nu ska jag kolla alla andra sidor och läsa lite bloggar, sen ska jag kolla på teve innan jag går och lägger mig :) men vi hörs mer imorrn.
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim