Skriv en rubrik här..

HejHej!
Kom inte på någon bra rubrik... "/ menmen
Ååh... Jag blir så trött på blogg.se ibland! Jag hade skrivit värsta långa inlägget och sen försvann det! -.-


menmen, skola idag igen, började med matteprov som gick skitdåligt, sen religion, klasstid och engelska. 
Det har vart varmt idag men solen har inte lyst speciellt mkt, lite tråkigt! Och sen säger vissa att det ska snöa imorrn, hoppas verkligen inte det!!
Skolan slutade iaf halv 3 då jag gick hem och fixade käk, sen satte jag mig och kollade på teve och nu sitter jag här och läser lite bloggar och kollar igenom lite sidor :) Imorrn är det fredag igen och det ska bli skönt som fan! Men repotaget ska in då också så måste skriva klart det, fast har ju bara "ingressen" kvar så är jag ju klar! :D haha nu ska jag börja med repotaget och senare ikväll kanske jag åker och kollar efter cykel till ålandsresan med konfan vecka 19! :D Ska bli såååå kul! Men jag skriver mer senare.
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim