Huvudvärk :(

Kringelfestivalen igår va väl mys, vi gjorde typ allt och inget där i början. Ajla åkte hem vid halv 10 tror jag men jag och erica stannade ett tag till :D vi skrattade åt nanne för hennes roliga dans, åt sockervadd och frös arslet av oss, haha nästan iaf :)
Vi tog 11 bussen hem och jag somnade typ direkt, sov dåligt inatt så idag har jag varit jätte trött! Åkte till några affärer med mami och lea och sen hem ett tag innan jag följde med lea till simskola :) haha det va kul!
Kom hem någon gång och åt middag, gottgott! (y) snart ska jag gå och duscha och fixa så allt är klart till 9 då jag ska kolla på Bridget Jones dagbok som kommer på teve tills jag somnar för natten. Imorgon är det måndag igen och jag ser så inte fram emot lunchen *uschusch*
Ska stänga av datorn nu, har ont i huvudet. Så vi hörs mer imorgon, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim