Maat

Hej igen! :)
När päronen kom hem fick jag äntligen min mat, fast mat och mat, gjorde i ordning en tallrik med fil o flingor, riktigt gott! Har vart hungrig hela dagen så jaa ;)
Hoppade in i duschen och nu har jag precis ätit lite rökt röding, muuuums (y)
Just nu sitter jag och njuter av en vaniljcola som mamma köpt med hem från affären, det bästa som finns, på riktigt!<3
Ska väl kolla på teve, film eller nått, sen ska jag försöka gå och sova tidigt idag, ska ju upp ganska tidigt imorrn :D
Jag slockade ju direkt när vi kom hem vid 12 tiden igår och jag vaknade vid halv 4 idag ;o så jaa, får se om jag kan somna ;) hihi
Men vi hörs kanske mer imorrn eller på söndag, beror på hur sent det blir imorrn!
Puss & Kram sålänge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim