Sparkdräkt :D

Tjenare!
Idag är det fredag igen *yeeey* och dagen har gått allmänt trögt! Efter lunchen somnade jag, erika och ajla i fotöljerna i skolan, vi va allmänt trötta vi med ;) haha
Spex temat blev tyvärr rock/emo och skit, boooooooring! Kända som deprimerande klassen (?) ;s
Efter skolan åkte jag, erika och ajla till skärholmen och kollade runt lite :) blev lite strul med bussarna men vi kom fram till slut ;) haha vi fick värsta skrattanfallet på bussen xD
Där åt jag kycklingsallad och sen prövade vi sparkdräkter, jag vill ha!!! (y) fett mysigt på kalla vinterdagar hemma! Sen gick vi runt där ett tag tills vi tog tåget hem igen.
Nu sitter jag här och har ont i huvudet, det va inte meningen att det här inlägget skulle bli så här långt, menmen ;)
Snart ska vi äta varma mackor, muuuuums! (y) Sen ska jag väl kolla på film med madde innan jag sover, så det här blir sista inlägget idag, puss ♥

Vi i våra sparkdräkter :D


Kommentarer
Postat av: Joachimmelisa

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-03-08 @ 17:36:40
URL: http://joachimmelisa.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim