The collector

Tjena
Som jag sa igår så skulle vi tillbringa natten i fornhöjden, men det slutade med att vi tog nattbussen hem till oss och sov här istället :) Men när vi va där så kollade vi på skräckfilm, the collector hette den, ganska äcklig!



Idag när jag hade gått upp följde jag med mamma till några affärer, sen hem och städa rummet och byta lakan, så nu kommer jag sova gott inatt ;) haha nu tänkte jag kolla på film och bara vara, tror inte jag går ut idag men vi får se, känner för en lugn hemma kväll idag :D haha
Nu tänkte jag kolla på någon film jag har hemma, sen får vi se. Men vi hörs mer senare.
Puss ♥

Ps.
Idag är det fredagen den 13:de, men än har jag inte märkt av någon otur ;) haha


Kommentarer
Postat av: Jakobalida

I recomend this site

2011-03-29 @ 21:37:44
URL: http://jakobalida.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim