31 december - NYÅR

Jahapp, idag är det den sista december och nyårsafton. Kan knappt fatta att det här året redan är slut! ;o Klockan två ska jag träffa Erika och Ajla för att snacka lite skit om allt o alla (nästan). Jag har så himla mkt att berätta som hänt sedan vi sågs sist! ;o aja det ska bli skönt att prata lite. Lite synd att Linnea inte är här bara så vi alla kan träffas men det blir nästa år såklart! ;) Nejmen på riktigt, det här året har gått alldeles för fort!!! Jag har lixom inte ens kommit på några nyårslöften ;o jo två faktiskt som jag har tänkt på ett bra tag nu; Börja träna och sluta äta godis  (hur nu det ska gå till :D) aja mitt nyårslöfte från förra nyår va att inte driva me killar, och det gick ju åt skogen, kanske ni märkte när ni läste de förra elr förrförra inlägget :D hehe typ min hobby (?) oooohja! Men nu ska jag fixa mig, vi höres mer senare! Senare tänkte jag lägga in några bilder på hur mitt år sett ut, så håll utkik ;) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim