Film mys i skolan

Hejsan! Jag kom typ precis hem, har inte vart hemma någonting idag nästan, bara en snabbis innan Leas luciatåg. Skoldagen har varit som en filmkväll fast en filmdag, första timmen såg vi på Robin Hood, sen efter lunch kollade vi på Upp :D haha asseg dag menmen. Efter skolan drog jag hem snabbt och käkade och efter det vidare till min gamla skola och kolla på lillens luciatåg, myyyysigt!(Y) Efter det drog jag och madde iväg på nästa ;) efter det drog vi hem till bror och var barnvakt åt Lea, kollade även på säsongens sista avsnitt av Desperate Housewives där, illa! Nu tänker jag hoppa in i duschen och sen sova, är astrött! Jag somnade tom i brorsans soffa en liten stund i pausen (hihi) haha vi hörs mer imorrn, puss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim