Kallt!

Nu är jag hemma efter en kall med rolig dag ute på stan :) I skolan åt jag och linnea pizza till lunch och efter skolan drog vi ner till stan och träffa ludde & david, satt inne på café nove i några timmar och sen gick jag och erika me dom till brunnsäng :) därifrån tog vi bussen hem och nu sitter jag här och fryser. Det är gaaaalet kallt ute ;o menmen jag överlevde och nu sitter jag här och funderar på om jag ska fixa något att äta och sen mysa ner mig i sängen och titta på dear john, kanske fälla en tår eller två ;) haha skoja nej men vi hörs nog inge mer idag så vi hörs imorgon istället, puss & godnatt ♥




Channing Tatum i mitt ♥ (tillsammans med några till!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim