Nyår imorgon (?)

Imorgon är det nyårsafton, himmel va tiden går fort!!! Jag ser inte fram emot imorgon, har inget planerat, ska iaf träffa erika och ajla en stund på dagen om de blir som planerat. Vi har massor att prata om, det är mkt som hänt på några dagar! :D och själv har jag gått från asglad till skit irriterad på bara typ en timma. Tänk att en person kan vara så irriterande så man själv blir så himla förbannad!!! varför kan man bara inte säga sanningen direkt? ;s aja pallar inte bry mig längre, imorrn är de ett nytt år så då skiter vi i allt gammalt skit som hänt och tänker i nya banor! Skriver nog inge mer idag om jag inte hittar nå intressant att skriva om så vi hörs mer imorgon, puss ♥


Nästan såhär irriterad är jag nu på en viss person! :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim