OLLE

Hejsan!
Kom hen från stan för ett tag sen, stod och frös och lyssnade på snygga Olle, Minnah och (äckel) Jay. Jag och Linnea fick sällskap av manon, wille, amanda, agnes, ajla och ryan :)) skojskoj men det va askallt så man typ frös ihjäl. Menmen idag fick jag också jullov, som jag har längtat! Vart inte speciellt nöjd med betygen men nu finns det inte så mkt att göra mer än att slappna av och njuta av lovet helt enkelt! ;) Efter skolan drog vi hem till erika där vi tog en massa grymma bilder, sjöng och dansade eftersom vi inte kommer träffas på några dagar, men självklart ska vi umgås som f*n på lovet! De kan jag lova, höhö. Menmen nu tänkte jag göra något, en video kanske eller något annat skoj, jag har ju trots allt lov ;) haha men tänkte lägga in några bilder också, fast de kommer i ett annat inlägg :)) hörs mer senare, puss ♥


Snygga Olle! (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim