tråkig nyårsafton

Ja, det verkar bli ännu en hemmakväll för mig, kul att sitta hemma på nyår -.- menmen kom precis hem från affären och sen åkte vi runt lite på stan med mamma :)) menmen tänkte skriva ner mina nyårslöften också :)
1. Börja träna!
2. Äta godis bara på helgerna (om det funkar :D)
3. Driva lite extra med killar, eftersom jag inte klarar av att inte driva så kan jag ju driva lite extra tänkte jag ;)) hehe

2010 har varit ett helt underbart år. Det har hänt både bra och dåliga grejjer men allt kan ju inte vara perfekt. Jag har träffat så mkt nytt folk men jag har även "upptäkt" att vissa personer inte vart de jag trodde att dom va, falska osv men dom tänker jag skita i nu och bara fokusera på mina riktiga vänner! Jag hoppas att 2011 blir minst lika bra som 2010, om inte bättre! Jag ser fram emot Romme resan me skolan men mest ser jag fram emot en varm och härlig sommar som förhoppningsvis tillbringas med mina underbara vänner! ♥

Det här kanske blir årets sista inlägg, nu ska jag kolla på sällskapsresan med familjen, vi hörs nästa år om jag inte skriver nå mer, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim