Weird

Nu har jag äntligen tid att blogga :D haha idag gick jag upp vid typ halv 11 och duschade och fixade mig, skulle ta 2 bussen till nykvarn och träffa Linnea, men det blev så att jag tog 3 bussen istället :) va inte speciellt taggad på att dra dit menmen det blev bra till slut iaf ;) haha vi stod där i nykvarn gaaaaaaaaaaanska länge och väntade på Dennis & Jonte och när dom kom hade jag knappt några fötter kvar :D hehe menmen det blev bättre när vi satte oss i hans bil och lyssna på musik. Så kvällen blev väl ändå ganska lyckad enligt mig och linnea, haha aja, de måste iaf göras om tkr jag (y) menmen nu ska jag smsa me underbart folk resten av kvällen och kanske kolla någon film i min ensamhet. Dagen till ära så drev jag och linnea med en kille idag, för tredje gången och han är så dum att han går på de också! haha han borde lärt sig att inte ta något vi säger till honom seriöst, den jäveln! :D jaja vi hörs mer senare , puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim