Äckliga snö!!!

Hejhej bloggen!
Äckelväder idag igen, fyf*n vad jag hatar snön!!! Imorse när jag skulle till skolan så kom man knappt fram, va ju f*n tvungen att gå på vägen! Lixom hallå? Vet södertälje inte vad en plogbil är för något?;s -.- Aja
Skola idag igen, tråkig som vanligt. Har inte mått så bra idag heller, känt mig snurrig och allmänt trött typ. Aja hoppas jag inte blir sjuk tills på måndag, för då åker vi till Romme med skolan ;D Fett med najjs! Aja, idag var det basket igen, tänkte inte vara med först pga. huvudvärken men va med iaf till slut, spelade match och någr lekar som vanligt ;) Haha imorrn är det fredag och helg, på söndag drar jag nog till kyrkan med några. Men nu ska jag dra och duscha, sen lägga mig i sängen och plugga spanska glosor. Är trött så sen efter det ska jag sova tror jag, även om det är tidigt ;) haha men vi höres, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim