Bara 2 dagar kvar!

Hejhej alla bloggisar :))
Bara 2 dagar kvar till loooooov!<3
Tredje prao-dagen har gått och nu är det bara 2 stycken kvar! Det har iaf vart roligt än så länge ;) haha slutade "jobbet" klockan 4 då jag tog bussen hem, käkade mig och satte mig här, har tagit lite bilder också som kommer upp i slutet av inlägget ;)
Snart ska jag nog gå och ta ett bad och läsa en bok, läser just nu en jätte spännande bok!!;D hahahahaha
Snökaoset i trafiken fortsätter, tänk vad mycket problem snön ställer till med ;o Det är fint i början när den precis kommit, att ta fina vinterbilder men nu då (?) Nu är den smutsig och bara allmänt jobbig!!! Tänker göra en hiss&diss senare ikväll efter badet och nu lovar jag att det blir av! ;) haha för jag vet precis vad jag ska både hissa och dissa hahahahaha xD Men vi hörs senare, pusshej<3
         
Aja det va några av alla, HAHAHA! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim