Don't worry, be happy

Hejhej bloggen!
Har inte orkat blogga på hela dagen, har inte ens suttit vid datan ;o duktigt! Vi vaknade iaf runt halv 2 imorse, haha konstigt efter igår elr (?) ;) Sen käkade vi frulle och kollade på wallander, sen Hogan knows best på MTV haha. Sen åt vi middag och kolla på något annat program på teve ;D Sen drog eve hem och jag kollade på teve. Kollade nyss på Rosa the movie, snart ska jag kolla på en film till, vet inte vilken menmen :))
Imorrn blir det ingen uppdatering på dagen eftersom jag ska till kyrkan på konfamöte, sen kanske det blir badhuset med syster, får se! ;) Men bloggar iaf på kvällen nån gång ;) Men nu ska jag kolla på film, pusshej<3


Nu kan snön få försvinna och våren få komma tycker jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim