Fettisdagen

Tjeena igen!:))
Sockerkakan blev lyckad haha fast jag gillar inte det men ändå ;) haha
Hade nästan glömt bort att det är fettisdagen idag ;o haha så mami hade köpt semlor, fast jag äter inte det heller, gillar inte grädde haha nu låter det som om jag inte gillar nånting haha fast det gör jag ju xd haha jaja satt iaf och kollade på när alla andra åt och sen satte jag mig här igen, imorrn ska 8orna på besök till stora moskén och Klara kyrka i stockholm, får se hur det blir ;o haha
Förra veckan stog det på svt.se att andra avenyn har uppehåll nu under OS och det tycker jag är allmänt SKIT DÅLIGT!!! Varför ska det påverka andra program?;s Och 2 veckor sen... Men haha nu ska jag inte gnälla, mer tid till att plugga då...(elr inte) xD haha imorrn ska jag också tillbaka till affären där jag ska praoa och snacka med dom av någon anledning (?) Vet inte varför och sen efter det blir det plugg med Erika tror jag, vi måste skriva klart vår uppsats om miljön xD haha
Märkte att det här inlägget är ganska långt och allmänt ointressant, men jag har inte sagt att ni behöver läsa...nej juste ;) haha
Nu ska jag dra, pusshej<3


Kommentarer
Postat av: maya yttring

JÄVLA OS! ;p

2010-02-16 @ 21:46:28
URL: http://mayayttring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim