Glad alla <3 dag!

Hejsan bloggen!
Glad alla <3 dag på er! Hoppas ni har haft en bra dag! Det har iaf jag, va iväg imorse med familjen och gick runt i några affärer, köpte vaniljcola också!;D gottigott!
Igår kväll så kollade jag, syster och mami på en film, taken. Jättebra film verkligen, den handlar om en tjej som åker till frankrike med sin kompis som sedan blir kidnappade, nerdrogade och sålda som horor till olika män... Den var iaf bra! ;) Nu ska jag gå och äta lite cheesecake och dricka vaniljcola och sen måste jag plugga lite på engelskan, ska ha nått ordtest imorrn -.- Men vi hörs mera imorrn, här får ni en bild som jag tog idag ;)
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim