Grattis syster!<3

Vill först säga grattis till syster som fyller år idag, jag älskar dig!<33
Ja, hej bloggen!
Pallar inte skriva om dagen.. :) Jag tänkte istället skriva en liten text om alla minnen med systrarna! Det blir mkt roligare att läsa då! ;) haha
Aja, dom roligaste minnen vi har tillsammans är nog år 2008, speciellt sommaren då vi bara drev runt i vår volvo på nätterna, alla måltider på donken mitt i natten, alla kyrkogårdspromenader mitt i natten då vi va som räddast att spökena skulle komma ;o Bilresan hem från dalarna, haha!
Alla strandturer, alla nätter jag och madde sov hos dig, då vi kom hem vid 6-7 på morgonen, haha! Tiden med Vanja och Xina, de va bäst! <3
All skum musik vi lyssnade på, så kallat "fjortisdunk" hahahahaha, vi är inga fjortisar (?) haha alla "årsbilder" med solglasögon på coop xD Alla kvällspromenader vid Malmsjön, alla ggr vi skulle tvätta bilen, flera ggr i veckan ;o Alla reta-folk dagar, alla tomteminnen, alla heron kvällar, alla åka-pulka-bakom-bilen dagar!! Finns så himla mkt att berätta om den sommaren, elr det året. Nu fattar jag nästan själv inte hur vi hann med allt på bara en sommar (?) :s Men fyfan va roligt vi hade!!!
Jag saknar det som fan, det går inte att beskriva med ord egentligen hur mkt det betyder för mig att få dela så många minnen med er!
Och det går inte heller att beskriva hur mkt jag saknar de tiderna, och hur mkt jag vill ha tillbaka dom tiderna! 
Jag älskar er, nu och föralltid! De 3 powerpuffpinglorna, glömmer aldrig!<33333 
Det här skulle bli ett kort inlägg, men när man väl börjat går det inte att sluta!
Hinner inte ladda upp bilder från våra minnen, men jag lovar att jag gör det imorgon!!!
Jag älskar er, glöm aldrig det!<333
               
Bara några få av alla minnen tillsammans, ge mig tillbaka?!<3
Grattis på födelsedagen syster, älskar dej!<3
Kommer flera bilder imorrn, har roligare bilder på andra datan ;)
Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim