Hiss & Diss

Här kommer hiss & diss som jag lovade ;))

Dagen hiss:
Hissen går till lovet som börjar nästa vecka, eller man kan säga att det redan börjat, har ju prao den här veckan också så man slipper ju skolan, suuuuper skönt! ;)
Den andra hissen går till kylen som är påfylld med vaniljcola, min favorit<33 HAHA


Vanilj cola i mitt hjärta!<3


Sportlov nästa vecka!<3

Dagens diss:
 Dagens diss går till allt snökaos coh snön!! Försvinn så att våren kan komma nån gång! :( Fast den är påväg, känner det på mig, solen skiner på dagarna, det börjar bli "skönare" ute på nått sätt ;p haha men snön kan iaf få förvinna så vi slipper försenade bussar och inställda tåg!


Försvinn äckliga snö!!! -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim