So are the days of our lifes

Hello bloggen!
Prao idag igen, va väl skojj :)) Har känt mig lite konstig idag, hoppas jag inte blir sjuk nu!!!
Gick en halvtimma tidigare från "jobbet" eftersom jag skulle iväg till doktorn, fick en ny medicin mot astman så hoppas det blir bättre nu!!! Sen åkte vi och åt på max och sen åkte vi hem :) Sitter här och funderar på vad jag ska ha med för mat imorrn (?) haha har kollat på teve under kvällen och nu funderar jag på om jag ska gå och ta en dusch och sen lägga mig och läsa (?) Det låter bra, men först måste jag skriva i den där töntiga "dagboken" som vi fick av skolan som vi skulle skriva i vad vi gjorde under dagen när vi praoade -.- Men vi hörs imorrn,
pusshej och godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim