Bekymmer

Hejhej bloggen!
Nu är det som så att jag har lite bekymmer.....Glömde lämna in prao lappen som skulle in idag, och har jag otur så blir jag placerad nånstans där jag inte vill vara. Och det skulle ju inte vara så kul. Hoppas jag kan lämna in den imorrn! Annars har väl dagen vart okejj, går vinter-kräksjukan i skolan nu också så är ju lite orolig för det med, hade iaf basket idag, hahahaha roligaste!!! Shit vilka stooora fötter han har!;o Haha omg det va kul!
Sen med syster till affären, skojjskojj och sen hem och sitta här och oroa sig för prao lappen!!! -.- jobbigtjobbigt. Nu ska jag plugga spanska glosor tills imorrn och sen duscha, sen ska jag kolla på teve eller något ;) Men vi hörs, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim