Hatar rubriker!

Hejhej bloggen!
Söndag idag och sista dagen i januari 2010 ;) Haha gick upp vid 10-halv 11 kanske, åt coh fixade mig ;) Sen vid halv 1 drog man ner på stan och mötte Eve, gick till badhuset och simmade, riktigt skönt!! Haha sen hem och käka och sen kollat på teve. Nu sitter jag här och har ont i huvudet, måste plugga lite till engelska glosorna imorrn också och sen ska jag kolla på film eller nått tror jag. Imorrn är det måndag igen och vi ska åka skridskor med skolan igen, "matte på is" som lärarna kallar det ;D hahaha men nu ska jag läsa lite bloggar och sen kolla alla andra sidor och sen logga tror jag ;) Men vi hörs kanske imorrn, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim