Skridskor

Hejsan bloggen!
Skridskor idag med skolan, gick väl bra och det va kul, men hade ingen känsel i fötterna så tröttnade ganska fort!-.- Men kul varé iaf!(y) Sen när jag skulle ta upp mitt busskort så va mina händer helt blåa, weird or what?! Sen hem och äta tårta, syster fyller 17 idag så grattis på henne!<3 Och grattis till erica som fyller 15 idag!<3 Efter det åkte man till affären med sis's och köpte cola bla.... Nu sitter jag här med huvudvärken som börjat igen när skolan börjat, det är konstigt... hade migrän några dagar på lovet, men det va pga sömnbrist tror jag (?) Men nu när skolan börjat så kommer huvudvärken som jag hade varje dag i skolan tillbaka ;s Aja, det är konstigt det dära! Nu ska jag dra oc duscha tror jag, sen soooova satt huvudvärken går över tills imorrn då vi ska ha isvett med klassen -.- Men vi höres imorrn, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim