Snöoväder

Hejhej bloggen!
Va ett tag sen jag skrev här sist, men jag hinner inte med skolan och allt, måste ju hinna med kompisar oxå juh ;) Aja, igår va man på basket match, skolan bjöd....Kings mot några, och det slutade som vanligt med att Kings förlorade -.- Loooosers asså haha skoja. Nej men det va väl skoj, värsta hästgarrvet på bussen hem, snacka om att vi skrattade åt det!xD haha idag hade vi HK och snacka om att vi gjorde de godaste bullarna, även om jag bara åt 3, haha gav resten till M och H ;D haha ganska kul dag idag, första lektionen är lite vääääl onödig eftersom det bara håller på i 45 minuter -.- Menmen efter skolan gick man hem i vääärsta snöovädret!!!!! Shit va jag är trött på snön, jag som ville att den skulle smälta bort! -.- Iaf sen åkte man med syster till affären och sen hem.
Kollade precis klart på andraavenyn, så hiiiimla bäst! Ååååh vad jag älskar den serien!!!<3 Nu ska jag gå och duscha och sen kolla på teve eller nått, imorrn är det en ny dag....har basket imorrn igen oxå, så himla tråkigt men vad gör man (?) Hörs nästa gång, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim