Träningsvärk!!!

Hejhej bloggen!

Shit vad jag är irreterad på blogg.se!!! -.- Jag har skrivit värsta långa inlägget och sen försvinner allt bara mitt i allt! :@


Aja, idag var det tråkiga skolan som gällde igen, fast vi lagade iaf värsta goda maten på hemkunskapen idag.....kyckling wraps! *mums* haha efter skolan va jag med E, kulkul och nu sitter jag här och dampar på träningsvärken som jag har i benen och lite i magen, och jag som ska spela basket imorrn, vette f'n om jag kommer klara det men får väl försöka ;) haha menmen snart är det helg igen, får väl se vad man hittar på då ;) Just nu är jag väldigt sugen på en kall vaniljcola, men just nu har jag inga :( Och jag måste åka ända till city gross för att få tag på dom, och det suger! Men nu ska jag kolla alla andra sidor och sen duscha och kolla på andra avenyn som har säsongs premiär nu klockan 9!:D<3 Men vi hörs imorrn, pusshej<3


MUMS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim