Present

Hallå :)
Ja, natten blev sen. Jag och Maya låg och kollade på roliga videos på youtube och spelade banka bäver :D haha det va kul. Innan det kollade vi ju på twin peaks, nån serie hon brukar kolla på, men för mig va det första gången... Men jag tror nog att jag ska börja kolla på det med, det va ju riktigt bra! (y)
Juste, maya va ju i chicago nyligen och där köpte hon med en liten present till mig från victoria's secret :) hihi snäll som hon är!<3 Fin påse också, haha ;)

Tack för presenten!<3

Nu ska jag gå ut en sväng och sen får vi se vad vi hittar på, men vi hörs mer senare!
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Maya

nu har jag en blogg :]

2010-07-17 @ 00:51:16
URL: http://mmayaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim