Vaaaaarmt

Hejsan allihopa!
Idag har det varit så där jobbigt varmt ute igen, skulle va riktigt skönt att bada idag på dagen menmen, mötte eve och rania klockan halv 3 på stan, vi gick till nancy's och åt och sen gick vi och satte oss vid maren och åt glass, det va mysigt! Sen åkte vi till västergård och satt där ute på gräsmattan och gjorde allt möjligt (y)
Jag och Rania gick i gymnastik när vi va yngre och vi började prata typ om vi kunde allt fortfarande, jag kan typ allt förutom att gå ner i brygga och göra framåt volter, lixom gå ner i brygga, hur lätt är inte det (?) haha xD volter kanske är lite svårare och läskigare men jag kunde det förut faktiskt (y)
Mamma hämtade mig när hon åkte förbi klockan 21:10 så åkte med henne hem, nu har jag ätit och illamåendet har försvunnit, nu ska jag nog kolla på en film eller något :)
Imorrn ska jag förmodligen ner på stan med madde och träffa J, får se hur det blir med det :)) Annars vet jag inte vad jag hittar på, får se då ;) Vi hörs när vi hörs.
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Madde - syster

Haha, det ska bli riktigt trevligt att träffa henne faktiskt! Det var ju så jäkla länge sen! :) <3



( skriver inte min "hemliga" blogg här )

2010-07-12 @ 03:24:29
Postat av: Rania

as härlig dag! :) <3

2010-07-12 @ 20:19:38
Postat av: Carro

Rania: Jaa, måste göras om snart! :)<33



2010-07-13 @ 21:54:16
URL: http://carronordlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim