Eclipse - bästa hittils

Tjeenare!
Nu sitter jag här igen, ännu en dag av det älskade sommarlovet har gått och jaa...det är inte länge kvar till skolan börjar igen -.- menmen.
Idag va vi i vår kära huvudstad med konfan, besökte några kyrkor och käkade på donken, sen skulle de flesta gå på bio men jag och erika gick runt i stockholm och kollade kläder :D haha sen hem snabbt och byta om och sen hämtade maya mig och vi åkte till heron. Bion började klockan: 18.30 och eclipse- vilken är den tredje filmen i Twlilight "serien" tycker jag var den bästa hittils av alla 3 filmer och längtar ihjäl mig tills nästa film kommer!!!!!!!
Eclipse = B Ä S T!<333
Funderar på att kanske se den på bio igen, det dröjjer ju några månader till den släpps på dvd (y) haha men nu ska jag duscha och sen kolla på teve tills jag somnar, imorgon ska vi vara i kyrkan 10 -.-
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim