FILMKVÄLL!

Tjenare!
Idag åkte vi till nykvarn, vi skulle ha 10 kamp hos vår lärare! Orkar inte berätta allt som hände där men iaf så blev hela klassen skit förbannade på buss föraren, asså shit!!!!!!!! :@
Aja, sen åkte jag, erika, marre, linnea och ajla till stan och köpte godis och hyrde hide and seek. Sen åkte vi tillbaka till skolan och fick reda på att vi inte kunde va i aulan hela kvällen för att det skulle vara föräldramöte där en timma. Så vi började med att se step up i en annan sal, men den filmen cepade så då hade vi "rast" tills aulan blev ledig. Sen fixade vi allt och alla va nöjda, tills vi inte fick fram varken bild elr ljud, men det löste sig till slut (som tur va). Sen kollade vi på hide and seek och typ alla höll på att skita på sig, det hördes genom hela skolan när vi skrek!!!! Filmkvällen började som skit och slutade bra! :D
Aja, sen gick vi hem och nu sitter jag här och bloggar, skit tråkigt! Jag börjar ju 17:30 imorrn och då har vi avslutning, skit härligt!<3 menmen nu ska jag kolla alla andra sidor och sen läsa bloggar. Sen vet jag inte, men vi hörs mer imorrn.


HISS ;



Dagens hiss går till hide and seek, skiitbra men bajs läskig film!!!
Sen en till hiss går till den snälla buss föraren som skjutsade oss tillbaka till s-tälje! kärlek till dig!<3


DISS ;

Dagens diss går till misslyckade filmkvällar, och den andra dissen går till kaxiga buss förare, skit ner dig!!


 
Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Erika

HAHAH! Massa kärlek till den busschaffören som räddade dagen. Men den andra kan HÄNGA sig! Våran klass är så skön som fixade allt :)

Kram<3

2010-06-10 @ 20:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim