Laga mat

Hej, idag har jag vart i skolan. Vi pratade med rektorn om övernattningen i skolan. Det är inte bestämt ännu om vi ska sova men filmkväll blir det iaf :D aja det känns verkligen att det är sommar nu, och det är sååå härligt!
Imorrn är det sista dagen i skolan den här veckan för mig, måste lämna in böcker, uppgifter och tömma skåpet ;) Tidigt på fredag morgon åker vi till kusinerna norrland, ska bli skönt att komma bort lite! aja nu ska jag skriva "inbjudningar" till filmkvällen och sen ska jag laga mat som är en uppgift vi har från skolan, sista den här terminen. Skööönt!
Aja, senare ikväll är det konfa möte så skriver väl förmodligen efter det.
Pussen


Kommentarer
Postat av: Abeltomine

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-04-27 @ 11:51:26
URL: http://abeltomine.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim