Basket

Tjeeena!

Idag är det ingen vanlig dag, för idag fyller hannah 15 år, så grattis till henne!<3


 

Idag när jag gick till skolan så halkade jag, och fick ont och nu har jag sår på låret och det gör jätteont ;(
menmen i skolan hände inget speciellt, efter skolan så varé basket som gällde, men jag och linnea va inte med så vi satt och kollade på och skrattade åt alla som spelade istället, och det va bara sååå mkt roligare än att vara med själv! haha
Efter det mötte jag maya och eve på stan och vi gick och köpte presenter ;) imorrn bliré filmkväll hos rania och efter det så kanske jag och eve sover hos maya, vi får se! Men det ska bli myyys!<3
Nu ska jag försöka städa lite i mitt rum så att det är fint i helgen, om jag orkar, hihi! xD kanske skriver mer ikväll annars hörs vi imorgon!;)
pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim