Dålig uppdatering

Hejsan bloggen!
Skulle åkt och simmat idag egentligen med eve, men blev aldrig så för jag hade ont i magen :( åkte iaf med mami till affären en snabbis och sen hem och ut igen direkt. Gick med systrarna och vovvarna en ordentligt lång promenad, vi gick i 3 timmar, snacka om att fötterna inte hade någon känsel efter det ;s Det va kallt men ändå ganska skönt att komma ut lite, helt slut när man kom hem! haha.
Sen käkade vi och nu har jag precis skrivit klart en engelska uppgift tills imorrn, nu ska jag nog duscha och sen lägga mig i sängen och kolla på wallander som börjar 9 :)) Den här veckan blir stressig, 2 prov och några läxor, shit... -.- Bara 3 veckor kvar, kämpakämpakämpa! menmen nu ska jag kolla fb, bdb och läsa några bloggar och sen gå och duscha, men skriver mer senare, pusshej<3
Kanske börjar bli dags för ny design (?) Ja, jag skulle tro det, hihi ;)


Kommentarer
Postat av: Mikalveronica

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-02-25 @ 12:32:16
URL: http://mikalveronica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim