Datan lever!

nu iaf, haha!
Hejhej!
idag är det måndag igen, ganska lugn dag i skolan, svenska först, satt bara och snackade med alla hela lektionen, sen engelska, redovisningen gick finfint! ;) sen matte, gjorde faktiskt ovanligt många uppgifter, och sen gjorde jag några till hemma, måste ju jobba ikapp(?)xD haha har haft ont i huvudet idag igen, och även om jag tog en tablett när jag kom hem från skolan så har den fortfarande inte gett med sig -.- fanfanfan va trött jag blir på huvudvärk! aja nu tänker jag gå och duscha och sen plugga lite på spanska läxan tills imorrn, men jag tänker inte sitta här mer idag, mår ju som sagt inte så bra menmen, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim