Shit va trött jag är!!

Hejhej bloggen!
Följde med syster till hennes polare igår, skulle hjälpa dom med lägenheten, och sen skulle vi åka hem igen sen på kvällen men tiden gick och vi va inte klara med möblerna för ens typ 1-2 (?) Och sen när vi skulle ta bussen hem vid 2 så gick den inte... -.- Så vi sleepade där tills idag så vi har bara sovit 3 timmar inatt ;o Så nu är jag helt trött, funderar på att gå och sova några timmar :)) Men iaf, vi kollade på en film "imorse", Dag-Otto... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA asså han är så jäkla skön alltså! Haha speciellt när man är så trötta som vi va så kunde man inte göra annat än skratta xD hahahahaha aja, kom iaf hem för någon timme sen och kom precis ut ur duschen, så nu är jag liiite piggare. Men nu ska jag dra och käka och sen sova några timmar, men vi hörs senare, pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim