Städat

Hejhej alla!
Idag vaknade jag runt 11 kanske (?) Då fixade jag mig och sen åkte jag till affären och handlade lite :)) Köpte bla. vaniljcola *mums* och sen lite andra grejer ;) Köpte en god glass också men kmr inte ihåg vad den heter, haha! när vi kom hem började jag städa och nu blev jag typ precis klar, nu väntar jag bara på maten :D tänkte baka idag också men vet inte om jag hinner, vill gå ut med syster också men hinner inte allt ju :( men jag bakar nog idag och går ut imorrn, hihi<3 men nu ska jag kolla alla sidor och sen käka, skriver mer ikväll, pusshej<3

Ikväll är det final i melodifestivalen, det ska jag kolla på! haha hoppas nån bra låt vinner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim