Alphyddan

HejHej!
Weekendläger i Alphyddan. Det började typ med att jag och eve kom typ 45 minuter tidigare än alla andra, liiiite pinsamt bara! haha sen va det en massa lekar och skit för att lära känna varandra typ ;D haha sen åt vi typ 20 ggr om dagen nästan haha fetto fan haha! kanske inte så ofta menmen. Men andakterna va väl ändå mysigast i "hönshuset", vi satt och sjöng och pratade och myste haha! Och sen va det skiiiiiit kallt också, frös typ ihjäl, nejdå :D haha 
RASSIA! HAHAHAHAHA aja det va iaf skitkul, ser fram emot sommarlägret, då j*vlar!! xD haha sola, bada, leka och massa annat, haha!
Glömde kameran också så blev tyvärr inga bilder, men kan se om någon annan har som kan skicka ;) haha 
Aja, på torsdag drar jag iväg igen, på ålandshajk med konfan, ska bli kul det också, hoppas bara att det är många som följer med! haha.
Ledig hela veckan så imorgon får det bli en pluggdag för mig så jag kan slappa resten av veckan sen. Men nu ska jag dra och göra något annat, vet inte vad men jag skriver iaf mer senare.
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim