Håltimm(ar)

HejHej!
Dagen började med klasstid, fick veta hur det ser ut nu fram till sommarlovet :)) NIIIICE! Sen efter det skulle vi ha slöjd men den va inställd så jag och hannah va på en liten utflykt, haha skoja. Vi gick till typ blombacka och tog bussen ner till stan, sen gick vi runt där och kollade klackskor, hittade ett par skiit snygga!!! ;o menmen efter det käkade vi pommes på stan och sen tillbaka till skolan, sen hade vi kemi och vi fick sluta typ 30-45 minuter tidigare :D sen skjutsade ajla hem mig på cykeln och jag kollade på desperate housewives som jag missa igår. Nu käkade jag precis så nu ska jag kolla på andra avenyn, sista avsnittet!! BUUHUUUUU :'( sen ska jag plugga lite matte, har redovisning imorrn -.- aja men vi hörs imorrn.
pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim