Sex and the city 2

Skrev aldrig igår, men jag hann inte :) Först vare skola, fotbollscup. Vilket  va roligt, vi förlora inte en enda match :D haha sen efter det gick jag hem och duschade och vid 7 drog jag till eve, där va också felicia. Vi skulle sova där, satt vid datan och kollade på sex and the city. Idag va vi på bio, vi såg sex and the city 2 :D Den va mycket bättre än första filmen, det hände mkt mer i den nya ;)
Jag kom hem för någon halvtimme kanske, har ätit också och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på ikväll (?) Imorrn borde jag åka och kolla om jag hittar en avslutningsklänning, börjar bli lite stressigt nu... -.- ´men nu ska jag kolla på film och äta vindruvor xD
Pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim