Sjukling

Gick till skolan idag iaf, fast mådde ju inte speciellt bra! Fick höra ett X antal ggr att jag inte ser frisk ut. Jag var skit yr i huvudet, kändes som om hela världen snurra runt, kände mig febrig och hosta. Men duktig som jag är så stannade jag hela dagen, så när jag kom hem tog jag febern = ingen feber. Åkte med syster och tog lite kort, blev inte så många eftersom vi inte va ute så länge. Sen åkte vi och köpte glass! Sen hem och satte mig och kollade på teve, fortfarandde yr i huvudet men tänkte inte så mkt på det utan fortsatte me teven. Nu tog jag precis febern igen och tydligen så har jag feber, inte bra! Blir förmodligen ingen skola imorrn då, syynd. Men det ser vi imorrn, nu ska jag äta en bulle och se på teve.
Pussen<3


Finaste Mellon'<3




Några bilder från dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim