Sorry

Förlåt för dålig uppdatering både igår och idag.
Jag va inte hemma på typ hela dagen igår och sen på kvällen orkade jag inte blogga och idag har jag inte satt vid datan för ens nu ;)
Men igår va jag iaf vid stendörren med syster, vi gick vilse i skogen ;o haha! Sen på kvällen va jag med eve, haha det va kul! Vi spelade fotboll x)
Idag vaknade jag vid typ 12 sen har jag bara vart hemma och nu åt jag precis.
Snart kommer syster m. familj och fikar.
Just nu håller jag på att rensa datan på bilder, annars kraschar den snart! ;o shit asså, men jag har typ tagit bort runt 400 bilder redan och fler blir det snart!
Imorrn har jg skit mkt att göra i skolan, jag ooorkar inte! Men snart är det sommarlov!! måste hitta en avslutningsklänning snart! :)) men vi hörs senare.
Pussen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim