Frysa

Hejsan!
Vädret idag har sugit big time! Var runt 8 minusgrader imorse och man höll på att frysa arslet av sig när man väntade på bussen! Och att vi hade idrott i tältet (det är kallare där inne än utomhus) gjorde ju inte saken bättre, fick kämpa mig hemåt med frusna fötter. Hade ingen känsel alls i mina fötter och det va så obehagligt! Tog en timme om inte mer för mina fötter att "tina" -.-'
Fick även reda på att vi ska ha idrott där varje måndag ända fram till jul, försöker de få oss att frysa ihjäl (?) men de enda de säger är att man ska ha mycket kläder på sig....men hur lätt är det att springa med vinterjacka och vinterskor(?)
Aja, att spanskan var inställd gjorde att jag såg lite ljusare på dagen, istället kollade vi på The last song som jag skrev i tidigare inlägg :) Nu sitter jag och funderar på om jag ska börja på en ny design tills svenska hollywoodfruar börjar eller om jag ska kolla på en film (?) Det får nog bli en film som jag lånade av maya ;) skriver mer senare, puss ♥


Denna film blir det, kanske inte direkt den rätta bilden :D haha men wtf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim