Igår & idag

Hejsan allihopa!
Bloggade aldrig igår så tänkte skriva lite kort om gårdagen och om vad som händer idag :)
Igår va det lördag och vid 12 åkte jag med mina underbara vänner till skärholmen där vi träffade glass åke :D köpte ett par byxor (bikbok) och en tröja (gina tricot) :) Vi åkte hem vid någon tid och sen hämtade mamma, pappa och madde mig på stan och vi åkte och fixade med bilen, sen till affären och sen hem :) Kollade på film på kvällen.
Idag är det söndag och jag har en massa som jag ska hinna med idag, städa mitt rum, tvätta kläder, plugga på 3 olika saker som helst ska vara klart imorrn och sen ska jag och syster försöka gymma ikväll. Hoppas verkligen gymmet blir av idag, vi skulle egentligen gymmat igår men det vart så sent :) Aja nu ska jag springa ner i tvättstugan och sen börja träna, ses sen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim