Jag älskar hösten!

Hejsan solstrålar!
Idag när jag gick till skolan var det askallt ute, jag höll bokstavligt talat på att frysa arslet av mig! ;o men sen vid lunch var det ganska skönt ute. Skolan flöt väl på som vanligt och det va ganska skönt, hade typ bara chill lektioner idag! :) en skön måndag helt enkelt ;)
När jag gick hem från bussen gick jag och tänkte på hur mysig hösten egentligen är, visst är det kallt men det är så fint med de färgade löven, och alla mysiga kläder man har på sig. Jag älskar hösten! (y)
När jag kom hem startade jag datan och började plugga, nu har jag skickat in engelskan och min svenska text. Nu tänkte jag skriva klart min argumenterande text om no och skicka in den också, sen är jag klar för idag! sköööönt! Imorgon kväll ska jag förmodligen gå på basketmatch med tjejerna, vi fick gratis inträde från skolan så varför inte passa på (?) :D haha det var länge sen jag umgicks med kompisar på en vardag(efter skolan) så det ska bli mys. Men nu ska jag skriva klart min no text så jag kan skicka in den nån gång xD vi hörs mer senare eller imorrn, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Design by Tasnim